کد مطلب:314072 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:194

دخترم شفا یافت
در مورد دخترم مریم گلستانه (متولد 1338) نیز از حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام كرامتی مشاهده كرده ام كه شرح آن از قرار زیر است:



[ صفحه 470]



3. در سن دو سالگی بود كه از درد شدید پاها ناله و شكایت می كرد. ناگزیر او را نزد دكتر بردیم. دخترم آن قدر درد می كشید كه هیچ كس جرئت دست زدن به پای او را نداشت. دكتر او را معاینه كرد و گفت باید از دو پای او عكس گرفته شود. وقتی عكس گرفتیم، معلوم شد كه استخوان هر دو پا از سر زانو تا قوزك روی پا تمام ریشه زده است (مثل ریشه ی درخت) و سر ریشه ها مثل سوزن به گوشت پا فرومی رفت.

دكتر گفت باید گوشت پا را بشكافیم و استخوان را بیرون آوریم و ریشه ها را بتراشیم، ولی سن بچه كم است و طاقت عمل را ندارد. كودك را از شدت ناراحتی بلند كردیم (مثل مار تكه تخته بود) و به سوی همان سقاخانه روانه شدیم. شخصی در آن محل نشسته بود و مهر و تسبیح می فروخت. از آن شخص خواهش كردیم صندوقش را مقداری كنار بكشد تا از خاك آن روی پای بچه بریزیم و مالش بدهیم. خاك را روی پای كودك مالیدیم و روانه ی منزل شدیم. اینجا نیز طولی نكشید كه متوجه شدیم كودك دیگر شكایتی از پاهایش ندارد و به لطف خدای تبارك و تعالی و عنایات بنده ی خالصش حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام دخترم شفا یافت و درد و ناراحتی شدید وی برطرف شد.